متوسط PKD امید به زندگی پس از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 پیوند کلیه دیگر PKDبیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال کلیوی پیشرونده است، و در حدود 50٪ از بیماران در نهایت به نارسایی کلیه در 60 años.Entonces، بسیاری از آنها را انتخاب کنید پیوند کلیه و متوسط امید به زندگی از PKD پس از تعجب پیوند. شما جواب می دانید؟

بیماران پیوند کلیه PKD

همانطور که می دانیم، پیوند کلیه درمان مقرون به صرفه است، چرا که یک پیوند موفق کلیه می تواند بیماران باعث به یک زندگی کمتر محدود شده و می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر، همچنین artificial.Pero کلیه نامیده می شود، هر چند طب مدرن را توسعه داده است دور میزان موفقیت پیوند کلیه و 100 درصد رسیده است .It می گویند که عمل جراحی پیوند کلیه در برخی از موارد شکست به علت واکنش رد و یا دیگر problemas.Luego، بیماران باید برای شروع دیالیز یا دوباره دیگر درمان های جایگزینی کلیه شرایط.

زندگی به طور متوسط بعد از پیوند کلیه برای بیماران مبتلا به PKD

نتیجه پیوند کلیه است که معمولا توسط یک منعکس شده است، سه، پنج یا ده años.Cuando می گویند که کلیه هنوز زنده هستند، ما به کلیه برخی از پیوند función.Después کلیه مراجعه کرده اند، بیماران می توانند عفونت یا دیگر عوارض جانبی با توجه به سهولت استفاده از مواد مخدر rechazo.Con توسعه طب مدرن، میزان موفقیت پیوند کلیه است بهبود بزرگ به دست آورد.

در حال حاضر، اجازه دهید در مورد امید به زندگی برای بیماران مبتلا به PKD صحبت بعد از پیوند کلیه، که اشاره به امید به زندگی از riñones.Hablar به طور کلی، میزان موفقیت پیوند کلیه در یک سال، پنج سال، و ده به ترتیب بیش از 90٪، 90٪ و بالای 60٪. همانطور که زندگی بیماران مبتلا به PKD، بسیار طولانی تر از کلیه پیوند.

آیا بیماری کلیه پلی کیستیک عود بعد از پیوند کلیه؟

خیلی اوقات، پیوند کلیه دیگر PKD اند مگر آنکه کمک کننده نیز دارای این enfermedad.Es، اگر بیماری کلیه پلی کیستیک در نارسایی کلیوی بدتر، پیوند کلیه ارزش امتحان کنید.

با این حال، اگر بیماران خیلی قدیمی هستند و یا هنوز فرصت برای جلوگیری از این هزینه درمان می تواند برخی از درمان های طبیعی را امتحان کنید به منظور کاهش حجم از کیست های کلیوی و بهبود عملکرد renal.Si شما یک تجربه مشابه و یافت نشد دارند درمان موثر، می توان دستور داد کمک آنلاین.





:: برچسب‌ها: پیوند کلیه دیگر PKD , بیماران پیوند کلیه PKD ,
:: بازدید از این مطلب : 831
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: